دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 183954
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
ای خداااا از دست این هستیم...

چند روز پیش با هستیم حرفم شد(البته با مسیج هااان)بهش گفتم بگو میخوام برم که دلم خلاص شه اما میگفت میخوام بمونم.حالا بهتون میگم چی گفتیم.

هستی:همش تقصیر توئه.من هر وقت مسیج میدم یا دیر جواب میدی یا اصلا جواب نمیدی.

_ تو چی میدونی این مدت چی بهم گذشت.بعدم خدایی اگه این مسیجی که میدی رو من هی مثه خودت برات میفرستادم چطور جواب میدادی؟

_ باشه.من بد.تو چراجوری رفتار نکردی که من از سرد بودن خودم خجالت بکشم؟

_ تو اگه میخواستی بفهمی همه چیزو از اشک تو چشمام میفهمیدی که داشتن نگات میکردن و حرف میزدن.

_ بیا همه چیزو فراموش کنیم.یه فرصت دیگه به هردومون بده.

_ مگه قبلا ندادم.چیکار کردی؟بدترش کردی.من عاشق هستیمم اما تو نه؛اونی که قبلنا داشتم.من اونو میخوام.

_ باشه میخوای دوباره نازتو بکشم.

_ من خودتو میخوام.تو که میدونی هیچ کی بجز خودت نمیتونه تو قلبم باشه.تو که میدونی چقدر دوست داشتم.یادته میگفتم میخوام تو یه قفس زندونیت کنم تا دست هیچکی حتی مامان بابات بهت نرسه و فقط ماله من باشی.پس چرا اینکارو باهام کردی؟

_ آره.مگه تو به عشق من شک داری؟

_ معلومه که دارم.خودم به جهنم میترسم بازم قلبم بشکنه اگه بهت اعتماد کنم.اگه من اینقد وابسته نبودم حالا هم تو راحت بودی هم من...کاش میمردم...

.

.............................شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

بچه ها حالا دوباره شروع کرده اس دادن.خیلی میترسم که دوباره دلم بشکنه.شماها میگین چیکار کنم.بهش فرصت بدم،به خودم فرصت بدم؟توی تموم مسیجاش هیچ بویی از عشق و محبت نبود.من دائم میگفتم دوست دارم اما اون حتی یه بار  نگفت بدونه تو سخته.بهش گفتم نمیخوام چیزی زور باشه.اینهمه آدم دورم هست که صادقانه دوستم دارن اما نمیدونم چرا منه احمق نمیتونم فراموشش کنم.چیکار کنم...چیکار کنم...!؟

بچه ها امروز تولد آجی لیلا جونمه(دوست خالمه که من بهش میگم آجی)

از همینجا تولدتو تبریک میگم آجی جونم.امیدوارم لحظا خوبی روتا ابد سپری کنی.

از ته ته ته دلم عاشقتم.

تولدت مبارک

تصاویری به معنای عشق و زندگی

 

 

تـو ” آدم ” ، من ” حوا “

سیـبی در کار باشد یا نه ، با تو ، در آغوش تو ، بهشت جاریست

بوسه هایت طعم سیب میدهند کافیست . .

تصاویری به معنای عشق و زندگی

 

 

وحشت از عشق که نه. ترس ما فاصله هاست

                               وحشت از غصه که نه. ترس ما خاتمه هاست

ترس بیهوده نداریم صحبت از خاطره هاست              

                              صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست 

کوله باریست پراز هیچ که برشانه ی ماست

                   گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ی ماست

لحظه های تنهایی - 98ax.com

 

 

 

خیلی وقت ها

مهمترین حرف میان دو نفر

همانی است که هرگز به هم نمی گویند ...

 به نظر شما عبارت بالا چه معنایی دارد؟

تفسیر شما از آن چیست؟

 

فقط یک عاشق از پس حل این معما بر می آید

 

 

.

.

.

.

.

محصل

نظر یادتون نره مهربون جونا

دوستتون دارم...

 

 

 



جمعه 1 مهر 1390برچسب:, توسط sogand